dagen som gått... eller gick? eller kanske går?

Idag fick Karro väcka mig, hon skulle väcka mig klockan nio,
men hon lät mig sova til halv tio, schysst hehe : )
sen innan tio så kom hon och hälsade på, vi snackade skit och sånt,
sen for vi till min syster och systerdotter, satt där och snackade skit och sånt då meeeeeeeeed...
sen skulle Karro hjälpa sin mommo och mummel tanten med nått haha..
Var där me Ninni och Saga, gjorde inget speciellt, bara sånt som systrar gör, snackar skit...
De är så kul att va me Ninni apråtta.. fast den beskrivningen passade mer till min lillasyster Lotta påtta..

Senare kom Martina sen promenerade vi till Team Sportia, kollade runt.. sen promenixade jag upp
mot stan igen.. så kollade jag nyss en film och nu vet jag inte vad jag ska göra...
Väntar på en till film från Lotta..
ska väl se den sen.. en Rosa Tönt Film : P
Imon åker jag till byn.. de var ett tag sen.. eller så inte? eller?
Kanske åker på fredag, jag får seeeeeeeee.... Vill ju se småvalparna juh...
Dom ser ju i början ut som råttor, men kattungar ser ännu mer ut som råttor när dom är nykläckta..
Men dom blir ju sötare med varje dag som går : )
nääe, nu orkar jag inte skriv nå mer..
Jäkla att jag inte rang Oskar tidigare idag.

Var kanske inte såååå söt när jag var liten heller, ser nästan ut som en hane..  Och saknar min Fia..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0