fullt hus

oj satan, våran hund Troja har fått valpar... jadå, 12 stycken ! haha
fullt hus kommer de då bli til julen om inte annat... haha va roligt
en massa barn, valpar och människor, udda år är de feting jul hemma hos
Dafgårds, Hillhouse´s, Mäkitalos, Soptippen, Träsket, Helvetet... ja hemma hos oss då va...
Ska bli riktigt kul (de är maten som är bäst, jaja, folket med då)

Utgång igår, var till en början med Miaa och Emma, vi skulle va nyktra,
men kännde ändå suget efter alkoholen... Så vi gick på La Guna och drack så kom några pojkar oxå...
Var en trevlig kväll med kusinerna mina...
Men jag käkade bara frulle igår, så Lilla Lisa mådde inte så bra under kvällen,
fick spy lite och sånna grejjer, men de är jag glad för idag,
för jag mår bra, men mår lite illa ändå såklart...
Just ja, haha jag och Dustin lagade mat på natten, jag låg först i sängen och höll på att somna,
men sen kom nån och var så gullig och kär så jag steg upp och så gjorde vi mat...
Ska även påminna min kära att han lovade att laga mat idag till mig, men de tror jag blir en annan gång,
han ligger ännu i sängen så...
Igår när han sa att han skulle dricka så sa jag att då ska du fan inte säga imorron:
"varför drack man igår? varför lyssnar jag aldrig på dig? fy fan va de gick pengar, fan va dåligt jag mår idag" osv osv osv....
Har än så länge bara hört, fyfan va dålig jag är...
Men men, haha : )
nu börjar en film på tv som jag ska se, kollade nyss Att göra en pudel, eller va den nu hette,
den där gumman är så jävla rolig, hahahahahaa
"de är väl den där negerbollen som tagit dom"
påminnner om min egen mommo på någe vis...
måste åka hem till veckan, saknar min mommo !
Såg oxå idag En prinsessa, tror den hette så... den är så bra, har sett den förr, bölade lite till den... haha
nääe, herrå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0