I´m back.

tillbaka i storstan igen.. stora kiruna... ojoj...
verkade ha varit saknad. hehe
uppskattat att jag kom.. skönt att höra de : )
"du får aldrig mer lämmna mig"
tå töööööööt....
ska snart duscha, sist jag gjorde de var ju förfan på fredag kväll... haha ekkel...
imorgon ska jag klippa mig, fyfan va härligt !
men jag vet inte om jag törs ta ända till axlarna, för jag såg igår att
mina längsta  hårstrån var bara några centimeter från naveln... så ja jag hade svårt att sommna igår,
tänkte att jag inte kommer passa i så kort hår, men då finns de ju löshår, så de löser ju sig
om de ser helt galet ut...
men mitt hår är så slitet så jag måste nog ta ändå till axlarna iallafall...
snart om ett tag ska jag gå på stan med emma.. vi ska käka fetto mat.. gött !
näee, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..
jo, de va så skönt att få sova med min älskling igen..

Kommentarer
Postat av: e e rowli me jos

inte så fint..men nu har jag lyckats klura ut den stora blogg-koden om hur man ändrar färg i blågg...

2007-12-10 @ 14:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0