Slutet är nära...

ho ho ! snart kommer tomten snart kommer tomten...

jahaja, då är man i byn, kom igår med min kära kusin Oskar + 10 000 påsar av mina saker...
Systrarna kom nån timme innan..
Det  var så roligt igår, så länge sen hela familjen var samlad !
Vi har skrattat hela halva gårdagen,
bråkat om vem som ska hålla bebban osv... fast vi bråkar inte, men alla vill ju hålla
de lilla underverket...
Och våra söta valpar har blivit ännu sötare och stora... sen sist..
Dom har ögonen öppna och går de kan dom oxå, fast de är lite svårt ännu...
Valparna har oxå börjat försöka ta sig ur  deras bädd, så jag lyfte ut alla nio på golvet
men de blev sån kaos, så rang min telefon så jag var tvungen att lägga tillbaks dom i bädden,
men sen om di andra små ungarna kommer idag så kan vi lyfta ut några valparbarna får leka med dom..
Det är så sorgset att en till valp dog här förra veckan :(
Men den var förlamad i bakbenen och krampade... stackarn...

Morsan håller på att göra köttbullar, fyfan va gott ! provsmakade nyss ooooh göötttttt!

Imorgon är det julafton, visste ni de?
Jodå, tomten kommer imorgon, men bara till dom snälla...
Men de bästaste är maten och alla människor och de där :D
Vem fan bryr sig om julklappar? iiinte jag i af.. men de är roligt att ge,
om man vet vad fan man ska köpa förståss....

fredagen var jag med Emma och Miaa, vi var på stan litegrann och sen på öb,
sen köpte vi fettomat och åt de hos Oskar.
Jag och Emma hade lite karoke där oxå, oj va duktiga vi var...
Trevlig dag !
Sen åkte jag till Dustin, där var Emil och Richard oxå.. men jag spelade sims,
men har ännu inte lyckats få ner några simmar, Lotta måste komma och hjälpa miggggg...
Sen lekte jag med min killä, vi kastade mandariner och sånt.. jo, de va roligt..
jaja, skit sammmaaaaa, nu är jag i af i byn och tycker att det är förbannat jävla skönt !
Dagen efter julafton kommer min älskling hit, va kuuuul...

nääe, nu säjer storesyster att vi skulle ju städa.. glömde bort de... men men..
 
God Jul
Och
Gott Nytt år !
-2oo8-



Fast valparna är större nu än på bilden : )

image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0