Alltis ska man skriva så mycket !

kan man kalla det bakis?
Jag vet inte, men det kändes ändå så..
Igår var en rolig dag ska jag berätta för er !
Umgicks med Emma och Miaa..
Just ja, jag och E var en sväng till Nina & Saga oxå,
tills hon körde ut oss :P

Jag E och M bowlade igår, de var fasen kul,
fast jag är skit kass på de ! haha
Säger som Emma, tur ändå att det bara var vi där... ;P

Gled omkring en stund, sen kom vi på,
vi ska gå nyktra på krogen !
JAH !
Fast jag hade druckit 2 bacardi breeze, men ska även tala om för er att
jag trodde dom skulle kännas, men de gjorde dom fan inte.
Jajja, var på krogen och kollade folk,
fick smaka på lite alkoholdrycker.. köpte en öl själv,
sen var de folk som bjöd så jag blev facktiskt liiiite onykter... haha
Jag E & M är nog bäst ;)
Och det är så roligt att man ser det med nyktra ögon på krogen oxå, hahahahahha
Jaja, det var iaf dött ute och allt var precis som vanligt, inte roligt..
Eller vi och vårat sällskap är alltid roligt,
men jag förstår som inte varför vi ska på krogen när vi ändå bara sitter
samma gamla vårat gäng tillsammans ändå? haha

När jag vaknade idag så var jag lessen, arg, förbannad, allt,
ville bara ligga i soffan och dö eller nått..
men man måste ju äta, så plockade Richard, Emma och Bollen upp mig efter gatan.. haha.,..
Jag var ännu på mitt dåliga humör, så skämtade R som han alltid gör,
och jag blev ännu argare och smällde till han, råkade avreagera mig på fel person...
Skulle egentligen fåt den smällen själv :D
jaja, vi käkade, gled omkring och folk tycker visst att vi inte är så normala... hahaaaaaa..
Äsch jag orkar itne..
Haft skiiiiiiiit kul med Emma idag... Vi hade fan jävligt skoj :D
Folk bara trodde vi va fulla....

Jajja, men jag har i af en tönt tony som ska sova klockan nio,
bara för att han jobbar och har jobbat 12 timmars länge nu...
Blä för de.... BUUUUUU
Men imorgon ska han va länge vaken med mig och vara bara med mig på måndag !
SÅ DE SÅ !
För han är bara min min min min min min min min....
Just de.. förlåt alla som jag ar lurat idag, men idag har jag och E vart lurifaxer... haha
kul att skojjas ju.....
Mmm, är i af jätte nöjd med denna helg, trots allt...
Skulle vilja skriva mer meeeeeeeen det tror jag att jag håller kvar för mig själv ; )


HAHAHHAhHAHHAHAhaHA jag har ett jävla roligt liv ändå,
om man tänker efter...

Kommentarer
Postat av: lillasyster

När jag blir 18 ska du bannemej på krogen med mig! Att du vet den! kommer säkert inte vara nån annan som vill komma på mitt kalas :(

2008-04-14 @ 19:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0