because of you

Jag funderar och funderar och vet inte om jag kommer fram
till några svar...
allt är bara hit och dit upp och ner...
Min hjärna går under snart... kanske därför jag har så ont i skallen?
Vissa dagar vill jag som förlåta min far för allt...
Men vissa dagar kan jag hata han så jag skiter i om
jag ska förlåta han eller inte, trodde jag kommit över allt,
men näe, det sitter kvar och verkar vilja stanna.
Jag är bara så arg och besviken på han,
att han själv aldrig kommer säga att han ångrar något,
han kommer aldrig be om förlåtelse, och det gör så ont i mig.
Jag kan ju inte förlåta någon som tycker att man inte gjort något fel...
Näe, bara tack vare dig så har så jävla mkt blivit fel här i livet,
men de fattar ju inte du, det går inte ens att prata med dig..
Nu springer han omkring på stan typ nerdrogad av sina medeciner
som han tar för mkt av...
Så sjuk människa !
Det värsta är väl att du gör illa folk i din omgivning,
men du fattar ju ingenting !
Nej, nu får det räcka, jag orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: nina

nä det värsta är ju att det aldrig fanns, han är ingen alkoholist enl han själv o vi bara svamlar om vi mår dåligt för det gamla.vi ska ha dåligt samvete för att vi inte tycker om honom när han är så.

2008-04-04 @ 19:06:23
URL: http://ninokalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0