C.Tony.K

Jag saknar dig min älskade...
Fast vi träffas varje dag en lite stund
så saknar jag dig !
Du ligger i sängen och sover,
jag sitter här i soffan och ändå saknar jag dig !
Haha.
Men snart, snaaaaaart är detta helvete över,
fy fan vad jag kommer vara fastklistrad på dig
hädan efter...ännu mer då...
Började tänka på hur hemskt det är när jag
till exempelt är i byn och du i stan...
Fick en sån panik känsla så det nästan stack till i mitt lilla hjärta...
Aj aj...
Jag tror inte Han vet hur mycket jag egentligen älskar han...
Men det är i af 175 varv runt jorden x en miljon, minst.
Förstår inte hur man kan älska en människa så här?

Nej, nu får jag sluta svammla och vara kvälls-sentimental...
Imorgon ska jag i af kärleksförklara mig till min tönt,
och hädan efter sluta skriva så här töntigt i bloggen :P
nu film för min del, g´natt.

Kommentarer
Postat av: fiiia

jadu känner knappt igen dig när tusan har du blivit så körleksfull:Phaha

2008-04-13 @ 12:41:14
Postat av: mamma

Nä sluta inte å kärleksförklara, man ska våga visa sina känslor..även för omvärlden och den kärleken gäller så klart...annars kanske det händer att man atror att den andra vet att man älskar honom/henne, och säger inte det, den andra kanske tror att hon/han inte gör det..åsså tar den vackra sagan slut! Nä fram för kärleksförklaringar :-)
Kram JAG ÄLSKAR DIG

2008-04-13 @ 21:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0