Familj & Vänner

Igår kväll åkte jag Fia och Emma tilla Karre på ärenden,
passade på att köpa bastu öl i Finland, tänkte vi,
men Neste hade stängt !
Vi blev jävligt irriteade, men var påväg hemåt igen,
så såg vi Jt och hans bror ute hos deras mamma,
så E rang J och så sa vi att vi hade tänkt köpa öl,
men att dom jävlarna hade stängt,
så sa han bara; vill ni ha öl?
-jaaaaa...
Jt kirrar !
Han ringer några samtal så är grejjerna fixade !
Han fixade så ägaren av macken la ut ett 24 pack öl utanför affären,
så betalade vi idag,
Är det inte tur att man har vänner med kontakter så säg? :)

Vis 19:00-19:30 for tillbaka till våran by och eldade så bastun skulle bli varm,
de tog en liten stund, men den blev varm tillslut...
Vi drack öl och bastade och hade riktigt trevligt vi 3 tjejer !
Bastuturen slutade vid halv två på natta....
Måste säga att jag tyckte det var ooootroligt trevligt
och kul för en gångs skull bara vara vi tjejer och dricka nån pilsner så där.
Sedan gick vi till Fia och satt där och forskade om släkten, typ, haha.
Vid halv 4 gick jag hem för att sova.

Vaknade rätt så tidigt idag, och ville bara UT !
Gick till mommo och moffa, moster med barn och barnbarn var på väg
tillbaka till staden.
Sen gick jag för att väcka Fia, och då bestämde vi oss för att fa ut me skotern,
jag gick tillbaka till mommo och moffa och tänkte låna deras skrutt,
men det slutade med att jag och Lotta ist bärde hem på en 20 liters dunk med benna...
SEN började våran skoterfärd,
Emma och Miaa kom oxå med deras skrutt,
Vi har kört hela dagen till nästan 6 på kvällen,
och det har vart förbannat jävla roligt ska jag tala om för er !
Att umgås med mina 3 underbara vänner och en skoter på de, det är perfa !
Kom på att jag är som lyckligast när jag sitter på en skoter,
då tänker man inte på något annat, det enda man ser är snön och solen som skiner,
vilket som är alldeles alldeles underbart !
Nästa vinter ska jag fan i mig ha en egen bra skoter ! ! !
På nått jävla vänster ska det lösas.
Nu har alla åkt till stan, endast jag min bror och Fia kvar...
Men det duger gott och väl,
men det känns jävligt tomt här i huset måste jag erkänna !
På tisdag far jag till stan och åker tillbaka till byn på onsdag med min älskling..
Läääängtar...
Nepp, nu får det fan räcka.

Tack Kära Familj & Vänner för en perfekt vecka och helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0