mertajärvi

Nu har jag landat i byn, med mitt lyxplan, förståss...
Jag är uttråkad, mamma for till frissan, Nina och Saga har ännu
inte kommit, kanske inte ens åkt ännu?
Lotta, Tony och Fia och c:o kommer först på fredag.
Lillebror hade vart med skolan i Olos och åkt i backen,
så han är för trött just nu för att umgås med kära storasyster,
han ska baaaara kolla tv sen ska han baaaara äta sen
sa han att han skulle spela worms med mig, så glad jag blir...

Kom på en grej som vore skoj, enligt mig då,
att man köpte nå roliga kläder från tex Röda Korset
och sen att man fotade lite ute på stan eller nått när det blir mer somrigt,
de tycker jag skulle va kul, älskar att klä ut mig :D
Jag är nog egentligen som ett barn i en... kan man säga vuxens kropp?
usch va gammalt det lät...
Men jag kommer nog alltid att vara som en unge...
Och det tycker jag att man ska vara oxå,
ha barnasinnet kvar så länge man kan,
hellst hela livet, enligt mig.

Ont i magen har jag haft sen igår innan jag skulle lägga mig..
Blir inte bättre av att jag ser en Fanta Exotic här framför mig...
Det var nämnligen mitt groggvirke förra lördagen,
har inte kunnat dricka den på flera herrans år,
och nu kommer jag nog aldrig kunna dricka den igen...
Nu skriver jag så här mkt igen och ska därför avsluta detta nu...
Hejhej

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Tycker också de är kul att klä ut sig.. men på stan hade jag inte vågat :D haha i byn kanske?

2008-04-24 @ 11:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0