saknar min tönt ju...

Vaknade, LÄSTE med mina GLASÖGON på, lånat en bokbav Emma..
Är redan på sidan 71, grymt stolt över mig själv ! hehe
Käkade lite frulle, klädde på mig och sånt,
gick på stan med min storesyster,
tyckte vi hade roligt...haha haha muhahahaaaaa
Efter att vi fikat på Café Rost blidde vi så trötta, (övertrötta?)
och fnittriga och allt var så himla kul :P
Promenixade sedan till våran lillesyster,
jag Nina och Saga la oss i Lottas säng pladask och där blev jag liggandes tills
jag och min vän E skulle sola...
Det var oxå skönt men förbannat varmt ! nähä? haha
Jaja, men nu ska jag ringa min kompis som heter Emma,
hon kan väl inte sova redan?

Jaja, haft en jätte trevlig dag först med min syster och sen med min andra syster
sen med Emma, och Saga förståss : )
Oj, och självklart hade jag trevligt med min Tönt Tony oxå...
Hinner bara umgås med han 1-2 timmar/dag nu förtiden ;(
jättetråkigt, men snart är det söndag och måndag då får jag vara med min
älskade älskling ordentligt...
Nu ringa.
G´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0