sista söndagen denna vecka

Jag tycker att staden Kiruna är så himla tråkig !
Jag är så less på snön, känns som att vi har istid eller nått..
Sen när man bor här i stan och ingen skoter har, vad fan gör man ute
då när man inte ens är en sån där sportare?
Om man vill ut och elda och sånt så vill man ju åka ut me skojter...
Önskar att jag hade massa massa massa pengar så jag kunde köpa mig en
helt egen skoter,
med rosa huv... det är en av mina livs drömmar :D
Sen vill jag oxå ha en rosa bil, en sån där i reklamen,
eller inte riktigt en sån, men i den rosa färgen... Så fiiiiin.

Kollar på en bild på Saga som jag fick av Ninni...
Saga är så söt... Jag vill att hon ska bli lite större så hon kan springa omkring
och prata och kalla mig för moster :D
Jag vill ha en egen bebis snart...
Inte snart som om 9 månader, men snart om nått år..

Var föressten ut igår, tråkigt var det, och har vart hemskt bakis idag !
När jag vandrar omkring ser jag ut som en gammal kärring,
vart tvungen att böja mig, haft ont i magen och skallen...
Vi var hemma hos oss, jag och en massa grabbar...
Inte de vanliga gänget, kändes...konstigt..
Jaja.. Alkohol är inte bra.. så är det bara !

Kommentarer
Postat av: mamma

Mammas lilla piga börjar bli stor och förståndig;-) Kul när ni kommer i helg!

2008-04-21 @ 10:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0