Strunt

Idag är jag less !
Allt känns bara som blääääää...
Låt mig klaga nu... Klaga här i min egen lilla hörna...
Men jag verkar inte vara den enda i min omgivning som
känner sig helt..... blääää bara?
Har vart med Emma idag, vi åkte omkring och pratde om en massa
mellan himmel och jord...
Kääns bra att kunna släppa ut sina tankar utan att skämmas :P
Var hos min söta Lillasyster idag oxå,
och jag måste erkänna att det är väldigt sällan man ser min lillasyster
så... lessen... så less...
Vi pratade oxå om en massa saker...
Var bara tvungen att krama lilla Lotta när jag for därifrån..
Kan det vara något i Kiruna luften?
Jag ska tala om för er att jag känner mig totalt värdelös just nu.
Känns som att jag inte räcker till till något !
Jag vill så många saker, men det går som inte, det tar stopp,
för att jag känner mig så... blääääää just nu...
Jag kan fan ingenting... Lata mig, det kan jag, men kan man få betalt för de? näe..
Idag undrade/undrar jag vad fan som är meningen med mitt liv?
Varför i helvete finns jag till?
Jag är bara en människa som ingen nytta gör...
Idag känner jag för att dö...
Nästan i af...
Så här känner jag idag i af. imorgon kanske jag känner mig världbäst...
Det är i af bra att jag har min kära tönt ändå... han är så söt & rar.. men jag...
jag bara vill få till ett bråk.. varföööööööööör?

Jaja, jag ska sluta klaga... men jag måste få skriva av mig, annars... annars spärngs min skalle !
Emma och jag besökte föressten Jukkasjärvi kyrkan idag.. haha... det ska vara vi.
Men det är en speciell känsla att vara i en kyrka... facktiskt.
Men nu vill jag att jag mina vänner och mina systrar ska bli glada igen...
Klart man får vara less och sånt ibland...
Men jag blir gladast bara ni är glada...
Jag är så glad att jag fått världens bästa syskon,
och är så stolt över dom !
Visar gärna upp mina underbara syskon,
bara så alla ska få se vad jag har och något ni aldrig kommer få !
Nina, Lotta och Sebastian, ni... Ni är bäst helt enkelt.
Och Emma, det är fint att ha en vän som du .

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja sådana dagar känner jag igen, men hittar oftast nått bra med dagen. Ha en bra kväll och titta gärna in på min blogg.

2008-04-16 @ 23:09:53
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: fiiia

ja vet varför du är till, för om inte du funnits hade inte ja heller funnits. å du är visst oxå bra eller du är BÄST så de så!:)

2008-04-17 @ 09:50:34
Postat av: Nina

Jag är stolt och glad över dig med, latmask!
Du är duktigare än du tror..
Idag är jag iaf gladare, hoppas ni är det med..
Blev glad igår när mamma mommo o moffa kom :)
Mommo är så kul......

2008-04-17 @ 10:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0