strunt

Då var det måndag... igen...
Varför måste man tänka så hilma mycket?
Jag blir kokko på mig själv !
Som jag sagt tusen ggr så finns det så himla mycket jag vill göra,
men det svåraste är väl att ta tag i något?
Ja, så är det i af för mig...
Jajja, en dag så ska det få ske...
Jag känner bara att allt känns så... så.. blääääääääääääääääää
Många verkar vara i en funderings sits..
Känns som att det är nu, snart jag måste göra val, val som kommer
påverka mig och mitt liv föralltid eller nått..
Det var E som sa det, och dom orden känndes verkliga...
Näe, nu ska jag sluta tjata om och om igen om samma strunt saker.
Ska bli skönt att åka till byn !
Sen på fredag kommer Fia och c:o...
Och lilla lilla korven Silje, jag saknar fan den ungen...
Hon är speciell för mig...
image187

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0