welcome to my life

snart ska jag på stan en sväng eller två med N & S . . .
Jag har vaknat ganska så nyss, känns som att jag hade kunnat
sova ännu mer...
Har väl kommit in i en sån här sov sova period igen, aj aj inte bra .

Solen skiner där ute, fifasen va fint asså !
Ont i halsen har jag,
men det går nog över snart om nån timme....
Ingen snus har jag, men jag ska ju ändå snart ut i världen
så då kan jag köpa snus.

Snus är inte bra för tänderna,
med tanke på de är det enda anledningen jag
skulle kunna tänka mig att sluta snusa,
men jag vill inte sluta snusa, det är så gott .

Nej, nu ska jag dra en liten dusch, en kropps dusch,
har svettats som en gris inatt : P
Tack kära Blogg att du är tillbaka igen,
höll på att bli galen när jag var tvungen att hålla detta inom mig, muhahhaaa
viktigt shit assåsåååååsåsåsåsåsåååså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0