bla bla blaaaahaaaaaa

Igår kollade jag och T klart Terminator 2, den var ju bra, det trodde jag inte.
Vi båda slummrade till i smyg under filmen sen när filmen var slut så gick vi och la oss för att sova, klockan var inte ens 2o:3o då, så det blev en tidig kväll : ) Sov ända tills klockan skulle ringa om 2 minuter, 5 över halv 6....
Sovit konstigt... Drömt en massa skumma drömmar, mardrömmar också... läskigt.

Slutat 12 idag igen, ska snart vara med min syster 1 och Saga, ska fråga om lila syster 2 också vill vara med,
om hon har tid för oss : P Lotta ringde igår när hon var på akuten, jag började grina...
Hon hade svimmat på coop, men jag tyckte så synd om min lillalilla syster som vart ensam, och var ensam på akuten, så jag, Ninni & Saga traskade upp dit så hon skulle slippa vara helt solo.
Jag är väldigt väldigt känslig när det handlar om mina syskon, när Nina bara sa att hon var gravid så började jag böla,
första gången jag hade Saga i famnen, så bölade jag oxå, bara jag tänker på min lillebror så blir jag så stolt så jag också håller på att börja grina, haha tönt jag :D
Men mina syskon är ju bäst, så det är okej ;)

Nu ska jag käka risgrynsgröt och kanske klä på mig också så jag inte springer omkring med bara handduk på stan.

Måste göras:
-STÄDA !
-Boka tvättstuga


KOM IHÅG, KOM IHÅG ! ! !


Kommentarer
Postat av: mor-san

o ni mina barn + barnbarn är det bästaste bästaste i mitt liv (läste ditt inlägg m tårar i ögonon)

Vad jag är stolt över er o hur ni hjälper o stöttar o finns till för varandra när det behövs...;¨-)

2008-08-05 @ 15:50:24
Postat av: peka

vafaan, jag läste det som att LOTTA var gravid!!!..tänkte konstigt att du skriver det helt.."öppet" här..

2008-08-06 @ 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0