do you love me?

Hmm.. mår så konstigt nu och dom senaste dagarna..
Blev proppmättigår efter min och systrarnas middag, gick och la mig vid tolv och var ännu mätt som en plätt... Mådde illa, ville spy, försöte spy, men det gick inte. Vaknade på natten av att jag spydde i sängen, inte spya med klumpar, men lite spya ändå. Usch vad äckligt, har för mig att Tony sa att han oxå hade spytt, fast det kan jag ha drömt ihop oxå.. Känner mig ännu uppsväld från maten igår, idag blir det bara knäckebröd, pallar nog inget annat...

Näääääe, jag älskar fan dig C.Tony.K, du är knäpp och rolig och har något ingen annan har, mig ;P haha
Näe menade inte det, menade att han har facktiskt något ingen annnan har, han är speciell.
Skulle vilja lägga upp en rolig bild på han här, men det får jag inte, hahhahaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0