Grattis Lisa !

Åååh, grattis kära Lisa på 21 års dagen !
Hoppas du får en underbar dag !
Haha.


Jaaa, jag fyller 21 år idag... Nu är jag gammal. Vad gör man när man blir gammal ?
Lagar mat och städar ? Okej, sååå gammal är jag inte, men det känns trist att man bara blir äldre och äldre, och fort går det ! Men att fylla år är som en vanlig dag, fast jag och mina systrar ska ut och äta, någon som vill följa med ? Sa till Nina att jag inte hade råd att gå ut och äta, men då sa hon att Lotta skulle bjuda mig ? ja jag har då ingen aning !
Fast om jag ska vara ärlig har jag ingen lust alls att äta.. Jaja..
Tony tyckte vi skulle göra tårta men då sa jag NEJ ! ! ! Ingen tårta, ingenting, tack .

Även grattis till Åsa & Andreas idag !

Har tyvärr inga pengar på mobilen så jag kan svara till alla.. Men tack till alla som redan kommit ihåg mig : )

Nix pix nu ska jag spela liiiite sims sen ska jag städa och duscha mig lite...
Herrå !


Stal en bild av mammas blogg, Jag, Nina och Mamma för 21 år sedan...

Kommentarer
Postat av: åsa

Tack Lisa! Hoppas du får en super bra dag! :)

2008-08-14 @ 12:54:40
Postat av: Peka

GRATTIS!

2008-08-14 @ 15:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0