korvstroganoff

Jag retas bara med er N & E, ni ska få ha era hemligheter ifred.. från allmänheten :P

Har sovit nästan 12 timmar inatt, märks att lilla Lisa inte är med i branchen nå mer, hehe.
Har än idag vart bakis som en gris, helt slut, men nu börjar jag känna mig lite mer som människa igen.

Städat har jag gjort nyss, det blev ganska rent, men disken har jag inte orkat ta i tu med ännu, tönten kanske kan ta den fast det är min tur att diska, men jag har ju städat så mkt.. :P men jag kan diska, det är ändå ingen stor disk, men ändå...haha, ja jag har som vanligt jätte mycket intressant att skriva.. nanananaaaa, Emma dumpade mig nyss, men jag ska dejta Tony & Kim sen istället, fast jag hade velat ha en romantisk middag (typ hampis) med bara T men K är ibland som vårat lilla semo barn :P Så vi måste ta hand om han och han får inte lämmnas ensam.. hahaaaa

Jag kanske inte är bakis av alkoholen från fredag kanske fått en baksmälla från all cola jag drack igår, alltså saker som det händer faktiskt... Nowe, nu ska jag sluta skriva massa skit och strunt.
Imorgon ska jag va me Ninni & Saga, saknar trollungen så mkt, drömde inatt att hon börjat gå jätte mycket, jaja. hej.

emma som fotat. när vi var på pite dragway


p.s korvstroganoff är gott .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0