lekpark

Vart och flängt ute på stan idag med mina systrar och Saga, sen gick vi på lekparken, för Sagas skull, men hon var inte lika intresserad som vi, det var riktigt roligt tycker jag, haha.. Men Saga var nog trött, eller så skämmdes hon över sin mor och mostrar... 
Gick en sväng till på stan med Lotta sen, då träffade vi Berith, hon behövde hjälp att hita bh:ar, hon tyckte det var dåligt att dom bara hade så små storlekar på alla fina byst hållare, men Lisa kirrar allt.
Folk måste trott vi hade rymmt från psyket, kom sen på att vi betedde oss ganska by aktigt och att man inte alltid alltid kan visa sitt rätta jag : P
Äääääh, nu ska jag inte skriva mer skit... Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0