Moster Lisa

Moster Lisa.. Moster Lisa... Det låter som en snäll moster, så där gulli gulligt som uttaget ur en saga... Haha, tänkte mig inte ens för när jag skrev den där meningen, men tyckte det känndes så bekant att skriva saga, ja, min systerdotter heter Saga för den som inte vet det. Det blev som lustigt i min hjärna.. hahaaaaaa
Näe men Moster Lisa, det låter bara så snällt och mulligt. Hoppas Saga alltid kommer tycka om mig, tänk om hon kommer ogilla mig när hon blir äldre och förstår? haha
Har vart med Nina & Saga hela min dag ungefär. Tycker det är så tråkigt bara att vara i min tråkiga lägenhet när jag har dom på besök, men det var väldigt roligt att dom var här ändå förståss, sen kom Lotta potta oxå förbi, det var också roligt.

Vi kollade Sex and the city filmen, den var facktiskt riktigt bra, och ännu en gång kan man säga att karlar är svin ! haha
Lite jobbigt att kolla en så lång film med Nina bara : P pausa, jag måste de, pausa jag måste di.. pausa jag måste da...
Ääh ingen fara, jag var bara hungrig :D

Jaja, slutsnackat .// Moster Lisa

Kommentarer
Postat av: lottabecca

Moster Lotta låter som en tönt :P haha

2008-08-22 @ 13:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0