OH HAPPY DAY !

Idag, idag är jag fan glad ! På topphumör ! Vet inte om det beror på att jag hade mitt sista pass nyss eller om det är en annan sak... haha...

Tänkte innan vad jag skulle skriva... Men måste säga, du är förlåten.. NU JA !
Du bara lämmnade mig, utan att ens skriva ett jävla sms ! ! !
Bara stack från landet... Pang poff, bara så där, har du inte ett jobb att sköta ?
Och har du inte ens en Lisa att terra ? vavavavaa ?
Min mobil känns ganska lätt och tom just nu, vilket är negativt...
Du kunde inte ens säga adjö ? Va?
Näe näe, de här ska jag minnas när jag flyttar till Afrika, inte tänker då jag säga hej då till dig,
inte då, inte ens chans ! haha...
Näe, men tänkte innan som sagt vad jag skulle skriva när jag kom hem, men DÅ visade det sig att den här apan E var på msn och skrev till mig, och bad om ursäkt för sit uppförande : P haha...
Men som sagt igen, du är förlåten, ring mig snarast när du kommer bort från det där landet, som du lovade så stort :D

Idag em passet gick svin bra ! Hade förväntat mig att det typ skulle gå åt helvete ! Men jag har nog själv heller aldrig varit effektivare ! Haha, men Oooooooooh så glad jag är, snart kommer min cyklandes turk hem, jippppiiii..
Ska jag starta en fight eller vara snäll?
Äh, kan väl va snäll idag då .

Adjö.

Kommentarer
Postat av: emma

jag ska faktiskt också flytta till afrika.. så du blir inte kvitt mig!!!!!!! :D hehehe

2008-08-23 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0