open here

Åååååååh, idag vill jag verkligen inte jobba ! ! !
Vill verkligen inte jobba hela helgen...
Jag vill bara vara hemma och bara vara hemma och inte göra ett skit !
Börjar klockan 15:oo... Helt onödigt. Haha.

Inat drömde jag att jag och Lotta var hos Miaa och bastade, fast vi hann inte basta för att vi började dricka massa öl och blev fulla istället, nästa dag när jag vaknade tänkte jag basta men då förklarade alla att det var igår bastun var igång, och vi har sovit där, vi blev ju fulla igår... Jag hade inte många minnen av det.
Drömde också att jag körde skoter med grabbarna... Ääääh, vem bryr sig ?

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja inte Ludde iaf.hehehehehehehe

2008-08-08 @ 18:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0