fyfan va tråkigt

1. Hur gammal är du om fem år?
26

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Tony under natten, de räknas ju som idag.

3. Hur lång är du?
164 kanske

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
never been kissed igår på tv... för hundrade gången

5. Vem ringde du senast?
Dustin igår

6. Vem ringde dig senast?
 Emma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
nåå :) tack desamma, du är jätte bra du med bästaste lisa..Det var trevligt att vakna till det där : )

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa men ibland är det roligt att skicka sms, och lättare;P

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta, skilda, gifta.. eller nått? haha

10. När såg du senast din mamma?
hmmm,. typ två veckor sen ..

11. Vilken ögonfärg har du?
bruna

12. När vaknade du i dag?
vet inte, lite efter tolv

13. Vilken är din favoritjulsång?
 minns inte vad den heter.. det är någon i brunnsparken som gråter och ser juuuuuuulen ur ett annat perpektiv... bla bla bla :P

14. Vilken är din favoritplats?
hmm, sängen ?

15. Vilken plats föredrar du minst?
bland människor jag inte trivs med

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
ingen aning, i kiruna eller kina, man vet aldrig med mig

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
döden, att någon i min närhet skulle dö ! och efter att sett alfons när han smäller till boll-kalle och får ett monster under sängen, det är fan men för livet !

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
hmm... Saga, Nina eller Tony

19. Hur stor är din säng?
160 bred

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar x 2

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
trollor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
två, en för mig och en för Dig

23. Hur många landskap har du bott i?
eeeett

24. Vilka städer har du bott i?
kiruna, och facktiskt en stund i pite ;P

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota är förjävla skönt, men man måste ha skor i kiruna

26. Är du social?
jaaa, det är jag väl, men måste erkänna att man blir jävligt skygg om man vart i byn över en vecka :P haha

27. Vilken är din favoritglass?
is glass

28. Vilken är din favoritefterrätt?
massa

29. Tycker du om kinamat?
njee, tror inte de, eller har kanske inte ens smakat, haha.. jo smakade en gång en bläckfisk som såg ut som en tampong med herpes

30. Tycker du om kaffe?
nowe

31. Vad dricker du till frukost?
MJÖLK !

32. Sover du på någon särskild sida?
nee... olika, mest på vänster sida somnar jag.. tror jag

33. Kan du spela poker?
jooo kan jag välle

34. Tycker du om att mysa/kela?
jooodå ; )

35. Är du en beroendemänniska?
njaa, jag vet inte riktigt, säkert..


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jooo, Åsa och Andreas

37. Vill du ha barn?
näe, vill nog inte de egentligen, men ändå vill jag det.. haha

38. Kan du några andra språk än svenska?
näe.. förstår finska och engelska : P

39. Har du någonsin åkt ambulans?
jooo

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
HAVET !

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder och resor, och det blir aldrig nått av det pengarna går till

42. Äger du dyrbara smycken?
haha näe

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
dh, ub, pb osv ;P

44. Kan du rulla med tungan?
vet inte ens vad rulla tungan är haha

45. Vem är den roligaste människan du känner?
en massa ! slog mig just att alla jag känner är facktiskt riktigt roliga !

46. Sover du med gosedjur?
bara när jag är sur och saknar något....

47. Vad har du för ringsignal?
shanghai :D haha

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
allt finns väl i mommos förråd

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
letade och letade med blicken tillslut fann jag ett dumle papper

50. Flirtar du mycket?
kanske jag gör

51. Kan du byta olja på bilen?
nee, men kan fylla på :D

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
neee kaninte få sånna böter riktigt, finns inga poliser i byn, skojjaaaaa

53. Vilken var den senaste boken du läste?
påbörjat, packad, en tonårsalkis memoarer, men den blev så kass tilslut så jhag slutade.. annars är det väl berts dagbok eller nått sånt

54. Läser du dagstidningen?
jo alltid när jag jobbar, bra uppdatering ! :D

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
haha näe, aldrig gjort de heller

56. Dansar du i bilen?
mm när jag har damp

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
p4, kalavagnen, bästa ! hahaaaa

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
hmmm...timrapporten kanske

59. När var du i kyrkan senast?
jag och emma var för ett tag sen och kollade in jukkas kyrka heeehe

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
anki var fan bäst, hade en världsbäst gympa lärare i sjuan oxå

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
hmm.. några dagar kanske

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
tony gör väl små extraspeciella saker ibland, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0