coop är bra

Då var kvällens tv slut... Som lite trist när det bara är ett program på en dag..
Som tisdag är bra, tv från åtta eller halv åtta till halv tolv på natta !
Det är grejer det !

Idag var jag med Emma en sväng,
vi var på coop,
det är ju inte så att vi hade något särskilt att göra där,
men ändå, vi gillar coop och gillar att bara kolla på saker !
Det kan ju vissa tycka är lite onormalt...
Men coop är bra grejer, jag gillar coop.
Man blir glad av coop !
Alltid när jag är där skrattar jag mest hela tiden.
Kanske är därför jag gillar coop så mkt ?

Jaja... skulle skriva en sak jag vill ha,
men kom på att jag inte ska tjata.

Jag är tacksam över allt jag har,
men vill ha mer.
Är det okej att säga så ?



Kommentarer
Postat av: hemliga emma

haha snygg bild :D

2008-12-10 @ 22:22:40
Postat av: lisa

jaa, den påmminde som lite av mig själv så den var passande :D

2008-12-10 @ 22:51:27
Postat av: mamma

nå säg, vad är det du vill ha? En julklapp kanske? men vad :-)

2008-12-11 @ 08:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0