fredag.

Igår jobbade jag en sväng, det var helt okej.
När jag slutade gick jag och min älskling till konsum,
vi köpte korv och gjorde en sen middag.
Sen hade vi himla roligt !
Vi är så roliga, tänk om folk skulle se hur vi
fjantar varje dag ? Satthan vi skulle nog få hamna på psyket...

Vi kollade en film Fred Claus:

Det är ju lite mer av en barnfilm
och en film man vet hur slutet kommer se ut.
Men jag gillade den i af...
Inte världens bästa film,
men helt okej att kolla : )

Justja... Kom på en sak som jag skulle testa göra hos
mommo & moffa,
men nu tänker jag inte säga vad det är för då
kommer Nina att göra det :D


Kommentarer
Postat av: BBbbNIna

VAVaaa````???

2008-12-12 @ 22:02:43
Postat av: lisa

vaddå va ?

2008-12-13 @ 00:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0