ge mig några kilo sömntabletter

Hade väldigt svårt att somna inatt...
Hur jag än vred och vände mig så blev det inte bra.
Kännde mig som en korv som hade ont.
Först låg jag i ca 2 och en halv timme och försökte somna,
slumrade just till så började Tony putta på mig för att jag tog
så mkt plats.... JAG BLEV GALEN !
Först ligger man skit länge och försöker somna,
sen när man just slumrat in och undrar om man tänker eller drömmer
så blir man väckt... Vi började tjafsa och jag kunde inte somna om
och gick till soffan för att försöka somna där, men nääääääääe,
där låg jag till typ halv 5 sen gick jag tillbaka till sängen för att
ge det ett nytt försök, njaa... sist jag kollade på klockan var den
typ halv 6...
När jag vaknade efter första slumringen så tror jag att det
var en gnutta av mitt gamla dåliga morgon humör som jag kunde
ha ibland förut... Nu förstår jag varför ingen vågade väcka mig
på morgonen, stackars Lotta & Sebbe !
Hade jag råkat väcka en sovande björn i sömnen
och björnen hade blivit arg så hade den nog blivit mkt räddare
när den insåg att den väckt mig...

ljsfh ihguwg bn gsb kwbgnqä kbdp bsgbowbgjw  lbgbggbgw njhio riiowiqpeoqrjoqoåuqru2q80t582437575276

Kommentarer
Postat av: mamma

jo du, minns dit härliga morgonhumör, det finns en till sån...Sebbe!

Det är fullmåne nu, det finns ju många som har svårt att sova i fullmåne, kanske du blivit en "månmänniska"!

2008-12-12 @ 08:01:10
Postat av: lisa

Jaaa... men skriker sebbe oxå ? :p jaaa, kan ju vara så att jag är en månmänniska då : )

2008-12-12 @ 12:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0