just a dream

Usch, har drömt massa semo drömmar inatt...
Först var jag Fia, hons far och hennes bröder på något hotell nånstanns,
vi var påväg hem. Vi väntade på Uffe sen gick vi ner i bilen (Ulf kom aldrig)
Så kom det en galen jävla gubbe och jagade oss i en äcklig korridor,
han skulle ta fast oss och vi skulle vara tvunga att gnaga oss ur
stället vi skulle sitta fast i men han hann inte ta oss,
då sprang vi ner till bilen,
gubben efter, nu hade han en cykel och cyklade så jävla fort
så han hann ikapp bilen, tog tag i bilen och höll i sig där,
då sa jag till Fia att hon var tvungen att hålla på att svänga
fram och tillbaka så han skulle tappa taget...
Vi var jätte rädda, minns inte hur det slutade...
Sen var vi i af hos mommo och det visade sig att hon var lika galen !
Hon hade oss fånge i deras hus, moffa var också fånge,
köket hade hon fixat så et var på andra våningen.
När vi satt och käkade så hoppade jag ut från fönstret över grinden
och skulle springa hem.
Så sa mommo; Äh vi behöver ändå inte henne nå mer.
Trodde inte att mommo skulle jaga mig då men de gjorde hon,
trodde inte heller att hon skulle hinna ifatt mig,
men när jag var vid busskön så var hon hack i häl !
Hon fick som fast mig och jag skulle slänga i hon i den där lilla pölen
som är där, men det gick inte. Mommo kröp efter marken
och jag kunde inte springa, jag blev som liten igen eller nått.
Mommo tvingade mig att kasta sten på hons skalle.
Hon och den där andra gubben var såna som kunde gnaga sig igenom
järn och allt möjligt och jag tror dom tänkte äta upp oss.
Vaknade var rädd och undrar varför mommo var så hemsk !
I drömmen tänkte jag också:
Men jag som alltid tyckt om mommo, har hon alltid vart så här ?
Varför? varför? varför?

Meeeeen tur att det bara var en dröm.
Kan inte förklara den egentligen, men detta är en sån
dröm som man bara ser bilderna i skallen
och som inte går att återberätta...
Synd för er :p eller inte.. hihi


Kommentarer
Postat av: lottabecca

hahaha, kasta sten på hennes skalle

2008-12-09 @ 17:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0