när jag går till sängen ska någon få en puss på rumpan

Här sitter jag i min ensamhet och har himla kul åt mig själv. Jag Lisa är en kul typ. Ibland tycker jag att jag vore spärras in, för jag är lite speciell, lite knäpp, lite för knäpp för att inte vara inlåst. hahahahaa.
På natten blir man sentimental, eller jag blir det i alla fall. När jag lägger mig i sängen för att fantisera så blir allt möjligt ! Då kan jag allt, då tror jag på mig själv som aldrig förr ! Det är ganska lustigt, jag skrattar åt det, åt mig själv.
Vid sovtid så är allt så lätt, jag börjar känna det nu också, så det känns som att jag ljuger när jag säger att allt bara känns möjligt när man är i natt tankarna, imorgon kommer jag skämmas över allt jag trodde på inatt.
Men jag tycker bara att det är roligt och ska skratta men ändå tro på min vision.
Jag Lisa Heidi Carola är ett (undrar om jag ska skriva underverk eller missfoster)
Jag väljer UNDERVERK !
Det vore skjutas raketer runt om mig hela tiden bara för att jag är så bra !
Just nu är jag tillochmed bäst !
Näe, här sitter jag och skriver att andra vissa personer bara skriver skit..
Nej, men alltså, jag är lite intressantare... Hahhaahaha
Ja, just nu på natte tiden tycker jag facktiskt det.
Det är som att vara full. I´m the best fuck the rest lixom


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är bra Lisa, man ska tro på sig själv- tron kan flytta berg, hetter det ju (tant berg:-)

Du kanske kan ha mottot som jag har;

I natt gjorde jag stora planer, när jag vaknade gjorde jag precis som vanligt ;-) MEN PLÖTSLIGT HÄNDER DET det är händelsen jag alltid väntar på-eller kanske är det JAG som är verktyget till att det ska hända.....Kram på dig

2008-12-18 @ 09:48:19
Postat av: lisa

men mor, om jag ska ha det mottot händer det ju aldrig :p om man inte lägger in PLÖTSLIGT händer det förståss.... Om det ska hända måste man nog göra nått själv om man itne har en jävvla tur :p

2008-12-19 @ 00:30:38
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0