oh my god !

Oh my Gaaaaaad !
Min mjölkchoklad med daim är slut nu.
Fan vad trist.
Hoppas tomten kommer med ett stort lass
med marabou daim sokkla till lilla mig
så jag också kan bli stor. Hahaaaaaaa.

Jag tycker inte om barn.
Eller jag tycker om barn som man känner.
Alla andra ungar är så jobbiga.
Hatar att höra skit ungar skrika i affärer och allt sånt...
Få tyst på din unge för fan !
Men å andra sidan tycker jag att det är sött
när tex. Saga gråter, det är ju en helt annan sak
än en unge som bah bölar och inte fattar att sluta...
Haha, vet inte vart jag fick det där ifrån,
men det var viktigt att skriva ner det ! ;p
Näe, nu kanske jag ska kolla en film
så jag har nått att berätta om till barnbarnen ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0