premiär runda

Inatt sov jag hos mommo & moffa dårå...
Himla skönt var det !
Mommo tycker nog om när jag sover där,
hon blev nog lite ledsen när jag sa att jag skulle sova hemma inatt..
Men jag sa att jag kommer ju och hälsar på er imon i allafall.
Min mommo är fasen bäst.
Så ni vet så blir gamla människors fjädrar i stjärten dåliga på äldre dagar.
Haha !
Var ute och slirade med skotern idag också, fyfaaaaan vad roligt det var !
Premiär för denna säsong :p
Blev bara rädd för att det var så mörkt och skotern har inge lyse,
jag hade bara pannlampa.
Sen fastnade jag,
eller fastnade och fastnade, åkte in i busk/träd och jag behövde
hjälp av någon (lillebror) som kunde dra i skidorna medans jag gasade,
så var det lilla problemet löst.
Ska ut igen imon med skotern MEN när det är ljust ute, läääängtar !
Måste bara säga att Saga är så söt och så rolig.... Lilla lilla pysen.
Å nu kom hon in och försökte sjunga det jag lärt hon idag:
Ompa lompa fallerrallera, duktig tjej.
Imorgon kväll får jag se min älskling igen det ska bli kul det med,
saknar ju min lilla nöff nöff.
Kul att sakna och sen få träffas igen.

Snart påbörjar jag att sticka mina vantar #2, jag är så himla bra ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0