Snart är det ett nytt år, igen.

  • Idag har Abet & Set namnsdag.

Ååååh, vad trött jag är, trött i min kropp för en gångs skull.
Sovit skavfötters med Sebbe och han har hållt på att sparka
på mig, det känndes som att jag blev plogad av en plogbil.

Imorgon är det nyårsafton, kommer vara lika svårt som vanligt
att vänja sig vid att skriva det nya året - 2oo9.
Jag känner på mig att 2oo9 kommer bli ett jävligt bra år,
allt håller på att ordna sig till det allra bästa & jag trivs som fan !
Trivs som fisken i vattnet :p

Idag kommer min älskling om han inte måste vara allt för
länge hos tandläkarn, men jag börjar grina om han inte kommer idag.


Här har ni en bild på stugan i Siikavuopio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0