söndag i december

Är och hälsar på Nina med c:o.
Har ju inte umgåtts med dom sen jag var i byn.
Heeeemskt.
Saknar min lillasyster, drömmer om den lilla apan
jämt och ständigt, känns som att hon är ledsen på nått sätt...
Är du det söstra mi ?
Min lilla lilla lilla syster....

Saga kan nya konster, nu kan hon snurra runt runt
och är himla söt när hon gör det, så klart !

Nu har Tony börjat vinna i monopol,
vi har ett sparat spel hemma sen imorse
som vi ska fortsätta spela senare idag,
jag ledde när vi slutade,
HOPPAS JAG VINNER !

Hade en mycket märklig dröm inatt.
Emma var ledsen och jag gav hon en present
som jag trodde hon skulle bli glad av,
men Emma sa:
Jag trodde du var min kompis, och rusade iväg i tårar.
Skulle aldrig i hela mitt liv ge dig denna present i det verkliga livet,
vilken tröst alltså?! Haha...
 Neeej, nu ska jag... ööh... göra nått annat.


Kommentarer
Postat av: Miaa

Ja jag har ju själv så himla mycket att göra =)

2008-12-14 @ 16:52:40
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: hemliga e

haha vad gav du då? haha

2008-12-14 @ 17:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0