trött som tusan.

  • Idag har Assar namnsdag.

    Shiiiiiit vad trött jag är !
    Hade kunnat sova säkert 100 timmar till.
    Känns som att ögonen håller på att bomma igen,
    kroppen känns som en tung säck fylld med bly.
    Har ont i hela halva kroppen.
    Så idag är det tycka-synd-om-Lisa-dagen.

Drömde att jag var på julbord hos min gamla dagmamma I-L.
Allt var helt knäppt.
Drömde också att mina systrar jag & Saga skulle åka till Eija,
Lotta körde jag satt gramme brevid, Nina & Saga satt bak.
Medans hon körde kom vi på att hon inte skulle köra
eftersom hon inte hade körkort,
hon hoppade till baksätet så styrde jag,
men så kom det en skarp kurva och farten var för hög för att kunna
köra rakt, vi körde av vägen,
vi flög över telefonstolpar och träd,
sen landade vi på en myr, helt oskadda.
Sen kom det några finnar och hjälpte oss.


Kommentarer
Postat av: lottabecca

hehe, påminner om dendär man ser på julen, när långben, kalle anka och musse åker med husvagnen :P

2008-12-16 @ 14:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0