skit snack

  • Idag har Tomas namnsdag.

Ja det står ju där uppe; I can change like colors on a wall.
Det är jag det, hehe.
Det var visst ändring igår, trodde jag då fasen inte.
Hoppas det fortsätter så om det är så det måste vara.
Är stolt över dig !

Igår hade jag lite ont och var konstig i kroppen.
Ringde till mama för att kolla så det inte var farligt,
jag blev lite rädd.
Mama ville skicka mig med bambulansen,
men det tyckte jag skulle vara väldigt onödigt.
Hon ringde i af akuten ang. mina små problem
och frågade vad vi skulle göra och bla bla bla..
Sköterskan ringde upp mig och frågade ut mig
om olika saker och ni kan ju aldrig gissa vad Kiruna sjukhus
sa att jag skulle göra;
TA EN ALVEDON SÅ GÅR DET SÄKERT ÖVER !
Jag visste ju själv att det inte var nån fara eftersom det brukar bli så här
då och då, men blev ändå lite rädd när hjärtat stannade flera gånger.
Moder & Fader tycker jag ska kolla upp det där,
men jag vet inte det har ju alltid vart så och om det vore farligt
så hade jag ju dött eller tuppat av för länge sen.
Var hos en doktor för kanske 3år sen, jag hade ju inte ont då,
men han sa att det bara var någon muskel i hjärtat som växte,
så den växer tydligen hela livet dårå.......
Men då sa jag inte hela sanningen till den förbenade läkaren,
för mor hade tvingat dit mig och jag tyckte även då att det var onödigt.
Sen så var läkaren föressten helt obrydd och tyckte som bara att vi skulle
lyssna på mitt hjärta...
Jaja, inte så noga, jag är säker på att det inte är någon fara ändå lixxxxom !

Sen måste jag säga ännu en gång att min Mor är utav bästa sort !
Tänk att lilla jag hade sån tur och fick dig som min mamma !
Tack Gud :D



Kommentarer
Postat av: lillasysterrrr

jag tycker också att du ska kolla upp dedär! ORDENTLIGT, och inte av nån jävla amatör doktor!! Vissa hemska saker kan ju bara finnas i kroppen utan att knappt märkas,sen kanske problemet (eller vad jag nu ska kalla det) bara växer och helt plötsligt så slår de till, allvarligt, utan att man inte kan göra något. Jag vill ha kvar min lisa länge länge länge lääääääääänge, så snälllla du kolla upp dedär ordentligt så man vet vad det är och vad man kan göra åt det!!! <3

2008-12-21 @ 23:27:46
Postat av: lisa

men sluuuta nu, doktorn sa att jag bara ska ta en alvedon ;P

2008-12-22 @ 01:12:30
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: mamma

o jag hade en sån tur att just dun ville vara i min mage ;-) Den 14 augusti 1987 kl ca 18.30 så kikade lilla lisa ut o sa ..aha, du hääärrr ! Kram på dig- vi ska ta läkarna i öronen o tvinga dom att lyfta på sina ändor..o använda sina kunskaper

2008-12-22 @ 07:37:16
Postat av: lottabecca

pff.. alvedon, då är nog jag bättre läkare än dedär semot! LISA GÅ DOKTOR, !RIKTIG! DOKTOR!

2008-12-22 @ 11:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0