24 februari 2oo8

ett 13 timmars idag igen....
de var inte så farligt igår, de gick bra..
fast jag inte ens käkade nått på hela dagen, förutom
när man fick en och annan karra av gamlingarna..
så jag klarade mig : )
orkade inte laga nå mat igår till idag,
så jag tar med mig 3 bananaer, de räcker nog gott och väl...
jaja, nu ska jag kyssa min tönt farväl...
heej dååååååååååååååå lever tååååååååå

OJ, Herre Gud, min lillebror fyller 13 idag,
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?
han är ju min LILLA LILLA Lillebror.. som ska vara 1 år... buhuuuu
image125

Grattis till dig världens bästaste Lillebror : )

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

inte bra att hoppa över maten ;S

2008-02-24 @ 06:48:13
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0