duktiga flickor

idag har det vart full fart på mig och emma tycker jag,
vi är så duktiga, är så stolt över oss ! haha
jaa nu kommer vi få jobba då och då på iss oxå : )
var där nere på lk och snackade lite med en trevlig dam..
Vi börjar redan nästa omsdag-fredag... några timar, några extra peningar : )
men emma ska få gå brevid några dagar efs det är hon som kör, å sen ska hon lära mig hehe..

jaja, började med att jag steg upp.. halv nio kankse, morgon fika morgon snus,
sen möttes jag och emma nere på badis för att sola oss lite,
en sväng på stan, en sväng på the hospital, fick skjuts av empans mor dit ner till iss,
prompade till emmas hus, sen for vi och hämtade hon fammo från jobbet,
sen åkte vi till delfinen för at hämta mina tofflor, som var borta ! (?)
på ica signalen köpte emma lite sen lunch till oss, potatis sallad, rostbiff och en sån där lång bröd.
det var jätte gott, tack tack.

och nu for T.Ä.D för att träna.. så får jag väl sitta här å ha trist för mig själv en stund,
målade klartt igår, så äntligen ska bordet in till köket igen..
så ska vi väl städa oxå.. tror jag...
haft en skön och rolig dag idag..
och nu kom jag på att vi glömde kolla om de där.. men de kan vi göra imorgon.. kanske?
jappshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0