eilen..

ja jag har vaknat för ca en timme sen... näe, inte riktigt av mig själv, richard rang å väckte mig...
-kom till björkis.. bla bla bla...inte nog med att han väcktge mig nu, han rang på natten
också och tjataadeeeeeeeeeeeee å var söt som vanligt :)
jaja, men jag har inte somnat sen jag vaknade imorse ändå, duktig jag.

igår började jag min dag genom att gå på stan me min storesyster vid 12-12:3o.. så vandrade vi omkring
i flera herans timmar..
vi hade jätte roligt tycker jag :D vi är ju så knäppa.
men roligast var nog nästan när vi provade skor... heheeeeeeeeeeeeeeee..
sen mkt senare så skulle lotta å maggan fika på safari,
så vi kollade när dom käkade... själv hade jag inte ens råd till en kaka : ( haha...
roligt roligt..
sen var jag tvungen att göra ett uppdrag.. yeeeeeeej...
sen for jag hem, städade lite, diskade och hade mig, sen kom min gris hem så vi gjorde avancerad middag-korv å makkisar, hehe..
efter de kollade jag lite tv,
så fick vi främmande, emma och tom,
vi spelade plump, och jag vann inte ! ! ! satans tomte..
jag kom tvåa iaf, men man spelar ju för att vinna?!

jajja, men sen skulle vi glida lite me emmas bmw efs dom lagat fläkten... jaa...den funkade ju.. ett tag i af..
helt plötsligt började batteri lampan lysa... ojoj.. så dog bilen, jaja..
tomten ringde sin bror emil och han fick komma och boksera oss med sin lilla cheva...
vi hade ganska många projekt och ideer... eller jag och emma var väl inte sååå angagerade.. haha..
men emma visade iaf vars den där öppningen var vars man skule lägga bogseringskroken ;P hehe
de var som roligt hela de där oxå, på något vis... men ändå, stackars bilen...
och emmas far tror nog att de är hon som förstör bilen HELA tiden... men så är de ju facktiskt inte...........

jajja, efter detta projekt så stack jag emma och tom å gled volvo ist,
vi gick upp å sladdade på luossa backen, hehe de va roligt tycker jag..
vi gled omkring och hade trevligt...
sen tyckte tom klockan blev så mkt så han for hem.. men jag och emma gav inte upp !
 vi fortsatte... så snackade vi en massa skit, ja säkert om dig med ! hahaaaa
sen plockade vi upp Jt, han var sjuk, stackarn...
jaa, vi åkte omkring ett tag men sen blidde vi trötta klovckan var ju trots allt ca 01:oo..
så då for vi hem å sooooovaaaaaaaaaaaaaaa..
jag hade en väldigt trevlig och rolig dag igår, tack alla som jag fick umgås med :D

idag ska jag på stan me mina systrar och mor.. kanske jag får ett par skor?
vore bra, jag kan fan inte va ute en längre tid me mina fula gamla plastskor...
säffla siiiiiit..
men nu ska jag nog kolla film, into the wild, tror den är bra.

jajja, heippa hei have a nice day !

image94

Kommentarer
Postat av: Nina

Du kan ju få de där rosa eller genomskinliga plastskorna..........e br

2008-02-08 @ 10:28:39
Postat av: lillasyster

"Rang" haha det är så gullit :)

2008-02-08 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0