jag är så förbannat flitig

Nu har jag målat,
hade iget att göra så..
men förbannat, man måste nog måla ännu ett varv, sen tror jag att de ska vara klart...
Tycker att T.Ä.D (Tony, Älskling, Dustin muhahhaha)dår måla senare idag... eller så kan vi göra de när jag slutat..
Vi får se...
Men vad ska jag göra nu då?
Städa kanske?
Men jag har lust att umgås med någon..
Städa vill jag göra när bordet och stolarna är på sin plats i köket igen..
Jajaaaaa..

Ninni, du skulle ju ringa mig?!
Emma, vad gör du då?
Kan hon vara i skolan tro?
Har hon slagit skallen? :s
Näe, skojja bara, men nu skajag finna något att göra..
NU vet jag !
Jag kanske vore äta, de har jag inte gjort ännu, jo en banan till frulle..
Men måste väl laga äckliga köttbullar och tråkiga makkisar... buhuuuuuuuuu
ingen mjölk har vi heller :(
Nästa gång vi köper mjölk har vi bestämt att vi ska köpa 10 liter,
de är ju som lika, efs vi båda dricker mjölk som kalvar...
JAJA ! HEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: lillapuckosyster

juustee vittusaatanaa,glömde! skulle ju ringa dig idag :)

2008-02-26 @ 20:46:04
Postat av: mama

Vad kul att läsa att det blivit fräs¨på dig, målat o sånt, o tänker städa- tanken räknas åxå:-)
Men du, ätr du bara bananer nuför tiden? Måate göda upp dig snart;-)

2008-02-26 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0