jag vill, jag ska

korv apa, det är så mkt jag vill ha !
det är inte klokt :D
men jag ska fan ha de jag vill ha oxå, nångång :)
men nu har jag så mkt planer och ideér..
Det r väl dags att sätta igång livet nu?
Man kan ju inte vänta på att livet ska börja utan att själv göra något..
Nu fan ska jag börja leva, påriktigt !
Jag tror man måste kämpa om man vill ha något,
och jag känner mig peppad att kämpa just nu...
Jag ska ha det jag vill ha !
Så de så !
Säg vad ni vill, men så ska de bli.
HEJ DÅ !

image129

förlåt lotta, jag kom såg en tatuering jag ska göra,
lejon tassar, och den kommer ju stå för något speciellt oxå...
men de blir ju lite likt ditt, fast du ska ha bjöööön tassar :)
OK?!

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra Lisa, så ska det låta- ma vara stolt över dig:-)
Önskar jag åsså hade mera ruter i mig, o att jag haft det när jag var ung som du :-¤ ville åxå så mkt då, men kom aldrig till skott

2008-02-27 @ 12:04:43
Postat av: Pia

KUL att du fått jobb! Hoppas du kommer trivas bra där och tjänar en massa kosing! :-)
Helt rätt har du i att man inte kan vänta på att något ska hända utan vill man att något ska hända så är det bara att ta tag i saker och ting ;-)

2008-02-27 @ 14:54:00
URL: http://piafors.blogg.se
Postat av: låttapåtta

haha jaduuuu :D skulle inte du göra ett kors?
eller ska du skaffa båda? när var de du skulle till tatuerings tanten förresten?

2008-02-27 @ 16:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0