kastar påsar på stan

idag tyckte jag att jag vaknade sent, eller steg upp klockan nio,
höll även på att få panik när jag inte somnat igår innan halv tolv, haha
tant.
men idag va jag å emma på stan, roligt roligt..
skulle hålla emmas påse en sväng så skulle hon ha den själv sen
så sa jag näe, jag ska slänga iväg den, så låssades jag att jag skulle slänga iväg den,
så hon skulle tro påriktigt, men faaaan så gick handtagen sönder på påsen,
så jag kastade den ändå, hahahaa, så höll den och innehållet på att komma på en gubbe,
men vi båda blev nog lite chokade, hahahahaha
emma trodde jag kastade den me flit tills hon såg att handtaget facktiskt gick sönder.

blev tjorv idag, jobbade från 16-20 ist för till 21..
jaja, pengar pengar.


Kommentarer
Postat av: mamma

Vettu nåt om helgen än? Jobb el inte ? Komma hit:-)
joo ja bill:-)
Kraam älskar dig

2008-02-28 @ 12:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0