livet är märkligt

hojj helvete vilken storm det är utomhus !
man kan ju fan inte vara ute nu, de är ju hemskt,
man kanske blåser iväg ner till Kina eller nått...
och jag har inte lust att åka på semester med stormen just nu....



har nyss vart på sjukhuset och en sväng på stan med min nina och saga..
sen for jag på konsum och köpte... onyttiga saker..
nu tror jag att jag fick lite ångest för nina frågade om jag ville med till dom...
och då sa jag att jag inte ville gå hem igen i denna storm, så sa hon att hon kunde
köra hem mig sen....
men vi kan ju leka en annan dag :D

jag har lust att åka till byn ihelg.. men ändå inte...
får se hur de går med den saken..
och så tror jag vi ska måla köket imorron... annars kommer de ju aldrig bli av..

haha skriver med pappa på msn, haha, han skriver bara hej å skickar vibbar,
hahaha, han kan ju oxå vara kul ibland på sitt eget lilla sätt...

Pauli säger (15:12):

det äär lätt dom jälper dei ,tänka någon skula

haha min faders svenska är ju verkligen jätte bra... haha

what to do?
I do not know !



ibalnd önskar man att man var delete knappen... haha

Kommentarer
Postat av: Nina

de gör inge :D

Ja har åxå skrivit me pappa, tar ju evigheter för han o skriva en mening, ganska gulligt :)
Du åka ååå sneeella :)

2008-02-14 @ 10:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0