Pigg å Glad ! : )

fyfasen va härligt, jag känner mig äntligen som människa igen !
nu blir de inge mer gnäll å gnoll från min sida....
jag hatar att va sjuk, de är inge kul, nu har jag bara pytte lite ont i halsen,
men de är för att jag åt halstabletter igå fast jag inte hade ont i halsen,
och då blir de så att jag får ont i halsen nästa dag... de är så...
ååååh, känner mig pigg idag !
känns så skönt, vädret ser oxå helt okej ute,
ingen sol å så, men ändå !
näe, nu ska jag göra mig redo för att gå på stan med Ninni å Saga,
eller hon åker ju snålskjuts som Nina sa.. hehe

nu känner jag mig så här....


så här har jag kännt mig den senaste tiden i nån vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0