yes ! ! !

imorgon får jag börja jobba !
Fyfasen vad skönt, slippa känna sig som en jävla värdelös slashase som inget vettigt gör...
ååååh jag är så glaaaad, Rosengården, vick tjoffs..
näe, de är inte de bästa jobbet, men för mig duger de gott och väl :)
man kan inte börja på topp, speciellt inte om man inte har fullständiga gymnasiebetyg
och hatar att läsa..
jaja, men jag är iaf glad som fasen nu !
tjohoooo tjahaaaa...
hoppas jag och emma får börja på iss oxå, ska bara få skriva ut papprerna någonstanns
någongång...
jajaaaaa, jag är glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad !
Och de gjorde de mkt mkt mkt bättre av att den kvinnan som ringde till mig
var så förbannat trevlig ! :)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag är så glad för dej lillasyster :)
och ibland finns det ljusglimtar i det jobbet också mellan varven :D

2008-02-19 @ 17:53:22
Postat av: mamma

Jaaa Lisa, jag är så stolt över dig att du ringde dit själv...tror inte du fått så fort jobb om du inte ringt, men det gjorde susen tror jag- visa framfötterna el nåt sånt heter det ;-)
Det där m iss...borde du int ta det lite lugnt, etablera dig i detta jobb först--så det int blir för mkt...så du kollapsar helt :-o ,,sen senare när du kommit in ordentligt så ser du hur mkt tid över du har till ett jobb till,:-)...

men LYCKA TILL M ´NYA JOBBET
kraaaam

2008-02-20 @ 08:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0