ylle tights.

nu har jag stigit upp för en lite liten stund sen,
hade svårt att somna inatt.. någon snarkade som en gris då och då...
sen så hade jag värsta planerna i mina tankar, då blir jag så ivrig så jag absolut inte kan somna, haha.

hade tänk promenera direkt jag vaknade, typ..
men de var oxå en av mina stora planer inatt...
men snart om ett tag så ska jag promenera...
måste måste måste..
men just nu sitter jag och håller på att frysa ihjäl.
när vi var små så hade vi sånna där stickade tights,
Hilma som gjorde sånna så köpte morsan av hon,
fast man använde dom inte så mkt..
men nu hade jag vela ha ett par, fyfasen va skönt me sånna !
så kan jag ändå ha mina lånkisar och sen när jag går ut
och går behöver jag dra på mina ylle tights, skönt :D

inatt var tönten som skalle-pär,
hoppade jätte nära mig "ååh, ja fryser"
men de är ganska kallt i vårt sovrum,
igår natt vaknade vi av att båda låg och hostade som tokar, heheeeeeee..
nu har jag inget mer att skriva..
joo, undra om emma är vaken?
på msn har hon, inte vid datorn, men undra om hon stigit upp å gått från datorn?
jag ska kolla upp de nu.
tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0