gå inte ut imon, jag har hört att det ska bli regn

nu är jag och emma i byn, kom hit igår... skööönt...
vi gosade me valparna å sånt, sen for vi till karre till jt och hälsade på...
eller, han ska ju alltid flänga omkring, men vi va i af me han,
vi tackade även NEJ till sprit, duktiga flickor.
sen var vi på ett ställe men blidde trötta och ville hem och sova..
så vi somnade kankse vid 3 på natten, jooo, vi som vände dygnet och allt... men vaknade innan tolv idag i af  : )
jag och emma sov skavfötters i gula rummet så emma hade vaknat nångång av att jag masserade hons fötter...
haha.. kan va farligt att sova med mig.. men dustin kan ju inte märka att jag gör nått under natten...
de kan ju inte bara vara ibland jag gör komstiga saker.

idag har vi vart ute med valparna, de gick fasen i mig bra,
men en jäkel klöste mig på munnen, de gjorde ont, och gör ont..
tro hur länge man blir kvar i byn...
jobbigt när valparn askriker om natten, men dom är söta när dom är tysta och inte skiter och pinkar på golvet...
eller väggen... haha...
men de var roligt igår, vi skrattade en del...
sen blev vi knäppa i huvvet... när man blir så där övertrött... farligt...

hoff, nu vill jag att mamma ska komma hem och laga mat. för jag börjar bli hungrig..

tack hej leverpastej.
fast mamma ska inte göra leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Morsan

tråkigt att ni åkte så fort, men jag förstår- det är nog olidligt att sova i gula rummet med valparna ylande utanför dörren...skulle nog också vilja åka bort ett tag....tur att jag har jobb på dagarna;-)

teletabbiskram

2008-01-18 @ 07:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0