heeeeeeeey baberiba

nu bor vi här, på min gamla gata : )

idag har vi fixat klart en massa men ändå inte så mkt...
syster 1 och 2 och lilla Saga förståss..
sen har jag bara vart HEMMA... förstår ni hur skönt de är för mig att säga hemma?
Jag har fan bott i en väska säkert 1 1/2 år... kan va kul ibland, men man vill ju ha ett hem ändå..
Fast i merta är ju alltid mitt hem, men jag är ju stor nu och bor ju facktiskt inte i byn nå mer.
Imorgon ska jag lägga min kläder i MIN garderoooooob... fyfan va underbart !

jaja, vi var nyss på richarsds jobb..
och nu lånade vi gitarr hjälte lll av broschhaaaaan så nu ska vi spela de,
eller tony spelar redan.. nu ska jag oxå spela literannaaaa..
men de verkar suga lite med trådlöst...

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Jag kan spela på medium ;P dedu.. fast inte sådär jättebra, men rätt så :D hihihi mej duktii, spelade i flera timmar igår haha :D

2008-01-06 @ 13:38:12
Postat av: domi

STORT GRATTIS till ditt första helt egna (utan nå syrror iaf) riktiga hem! O grattis till din nyfunna vän som jag hört mycket talas om!

2008-01-06 @ 18:55:02
URL: http://dbmm.bloggagratis.se
Postat av: mor

Det ska bli jul att komma och hälsa på dig! Hoppas du har nes kaffe...eller det har du nog int. så det köper jag med mig när jag kommer
Guitar hero....vänta när morsan får pröööva vettu

2008-01-06 @ 23:41:34
Postat av: jag lisa dårå

jaa tack tack moster... men jag bodde facktiskt nästan ett år helt solo på gruvvägen : ) de finns nes kaffe hemma för nina har
redan hälsat på : )

2008-01-07 @ 00:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0