helg helg helg

nyktert på fredag, gick på krogen, var me fyllon, drack inte en droppe..
kännde mig stolt.
åkte bil med emma och miaa, vi brukar ha roligare men de var en fel dag.
jag fick oxå skrika av mig. känndes nödvändigt för stunden.

igår var jag skit trött hela dagen, som bakis, de va inge kul.
senare på kvällen kom jag på att jag visst oxå ska ut å supa litegrann.
åååh jo, de gjorde jag, började med emma å miaa,
sen for vi till mia, de va trevligt,
sen var de krogen....
de var facktiskt kul... men trist att mina två vänner itne kom in :(
men jag hittar alltid vänner ändå, haha.
blev bjuden på drinkar, de var väl bra... säkeeeert...
såg marie picasso oxå, säkert skönt för hon att va i kiruna,
hon fick som va ifred såg de ut som. kanske för ifred? haha
jaja, fick veta lite saker som jag verkligen inte hade nån aning om,
lite roliga saker ändå...
männskorna va så trevliga å söta igår tycker jag...
träffade människor jag inte sett på länge, så jag är bara glad över att jag gick ut igår !
baksmälan visste man ju att man skulle få. men de är sånt man får ta.

men idag har vi vart två utslagna hjältar hela dagen !
legat hela halva dagen, vart iaf 2 ggr på konka...
helt slut, men nu blir de lungt ett jävla bra tag framöver.
så säger man alltid, men jag har defenitivt bättart mig.
å bättre ska jag bli.
imon måste man ringa samtal och skicka brev.... blaaaaa
ibland vill jag verkligen att tiden ska stanna upp..
imon kommer mor med valparna, ska till veterinären me dom å göra de man ska..
haha men vaccinera å chipmärka å sånt.... va? jo.
ska bli roligt, får väl umgås me syskon och mor imon då :D rooliiiiigt

jaja nu ska jag fortsätta kolla filmen som går på tv.

å föressten behöver du inte va otrevlig mot mig bara för att du blev kär i mig å inte fick mig.
jäkla semo, inte för att jag bryr mig så mkt men ändå... skärpning.

jaja heeeejjjj dååååå

Kommentarer
Postat av: Pia

Här hittar man ju din blogg oxå! Hade bruden skoj på ferrum? Kul å surra lite med dig!
Ha det gott!

2008-01-28 @ 13:45:33
URL: http://piafors.blogg.se
Postat av: peka

jag vet att picasso pratade med EN iallafall. jaaaaaaaaag. moahahahahaha

2008-01-28 @ 21:53:05
Postat av: Miaa

Hmm jag hade ju vela se henne, va hon snygg?

2008-01-29 @ 02:15:44
URL: http://actioonradar.blogg.se
Postat av: liiiissaaaa

haha vad sa du peka till hon då? haha. miaa, hon var inte så snygg, eller kanske, men hon såg större ut i verkligeten yckte jag heheh

2008-01-29 @ 10:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0