lite helg va.

oj herre Gud, känner mig än idag lite krasslig, känner mig fan bakis idag oxå...
jag och min man ( som ante säger) åkte till byn på fredag med tommy och mia..
längesen man sett han, eller vi var visst med han på nyår, men de minns ju inte jag..
jaja, så de blev öldrickande på fredag i byn med alla dessa människor, som inte var så många,
men ändå... dogges skojter skar... de va tråkigt.
kuligt var att min fia oxå var i byn ! ! ! !
vi drack på och jag blev ganksa så rund om fötterna,
minns inte mkt av slutet av kvällen..
jag och Tomten hade snackat om känslor och grejjes? haha
de har jag inget minne av, men de hade fia, hon var ju så gott som nykter..
och Tom själv minndes visst oxå de.. jajja : )

På lördag var man bakis.. såklart, man klarar fan inte av de här med drickandet nå mer.
var med fia och min älskling denna dag... Dustin är skyldig fia 10 000 kr..'var dyra yllisar
han köpte.. hehe
sen bestämde fia att vi skulle dricka öl... och ja, det var bara jag och fia som drack,
tom och osko och josef kom förbi en sväng, men försvann nästan lika fort...
jag och fia pratade om en massa saker och ting, sen tyckte vi att vi behövde folk,
fan ringde till varenda tänkbara människa i bya knutarna,
men inte en jävel ville va me oss :D haha
men vi hade ganska trevligt ändå ska jag tala om för er : )

på söndag vaknade jag och D. halv sju på morgonen...
kände mig inte alls bakis då..
vi myste till 08:00 sen duschade vi, för de hade man inte gjort på några dagar...
och igår åt jag som en gris.. och mådde skit, mår ännu väldigt illaaaaaaaaaaaa...
ska snart käka frulle och hoppas på att emma och ninni ringer snart..
idag vaknade jag fasen lite över 06 och har vart vaken sen dess..
ska göra tårta till min älskling idag : )

jajja, de var en trevlig helg, men NU ska jag banne mig inte dricka på jävligt länge,
de är inte min grejj nå mer...
var tvungen att bryta mitt löfte pga fia och douglas : P

nääe, nu måste jag käka !

Kommentarer
Postat av: fiiiia

jodå nog hade vi kul fast de bara var vi där:)

2008-01-21 @ 15:08:56
Postat av: lillasyster

hade jag vart i byn hade jag mer än gärna tagit mig en öl med er :D hahaha, det är inget jag takcar nej till :P

2008-01-21 @ 16:44:24
Postat av: Morsan

MEN LOTTA DÅ!

2008-01-22 @ 07:10:13
Postat av: nina

Nä de måste va nån annan som skrivit i hennes namn inte gör lilla L^åtta sånt..MAMMAS LILLA PLUTTENUTT SOM FÅR AAAAAAAALLT.heheheheh

2008-01-22 @ 09:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0