när barnen växer

nu sitter jag hos min syster, storesyster, jag trivs verkligen med att umgås med mina syskon...
dom är kuliga.

de är så kul att läsa bloggar, dom enda jag läser är:
Nina
Lotta
Mamma
Dorkans
dom skriver som så roliga saker.. eller de är kul att se lite tankar av di äldre damerna..
läser oxå lite då och då eves, pekas å katjas blogg...
resten av bloggarna i bloggarnas värld skiter jag fullständigt i...
hålla på att läsa andras blogg som man inte känner, jag förstår inte syftet?
för jag bryr mig facktiskt inte vad di där andra männskorna gör eller har att säga...

jaja nog om de...
är som sagt hos min nina.. eller ja, hon är min nina.
för imorgon på morgonen skall det tapitseras i vårat sovrum...
vet inte om de blir bra... kanske inte så bra val?
men NÅGON var ju så förbannt stressad.. jaa han var facktiskt hungrig...stackarn..
han ville ha blå med stjärnor på... öööh.. nejtack...
så var de en bild på att dom hade sånna tapeter i sovrummet,
så sa han som att de var ju sovrummstapeter.. du ser ju !
haha jojoooooo...
får väl tapitsera igen om de ser helt förjävvligt ut...

idag kom ninni å saga och hälsade på,
sen kom även johanna å karolina, trevligt me besök..
nu kan jag ju bjuda in folk efs de är mitt hem med... :P

nyss låg jag i soffan och kollade tv och Saga låg och sov på min mage
och var så söt...
de är sjukt hur länge man kan glo på en liten bebis,
minsta lilla min känns så underbar och man bara måste le
eller be nån (i de här fallet var de sebbe) komma och kolla hur sött hon rör på läppen eller näsan eller nått :P
när man håller i ett så vackert barn får man lust att skaffa sig en själv oxå,
men jag har mkt att göra innan jag skaffar en egen knodd...
men de skulle inte vart helt fel... men ändå, dom växer ju och blir stora och är facktiskt itne små allt för länge..

Undrade idag om Saga alltid kommer vara en bebis i mina ögon...
Som Silje, hon kommer alltid vara 4 år i mina ögon, fast Fia sa att hon är väl 8 nu?
men de tycker inte jag att hon är, hon kommer alltid vara en speciell LITEN unge för mig..
Som Sebbe, han kommer alltid vara 1 år i mina ögon,
har börjat fundera varför han inte vill sitta i min famn nå mer och få en massa kramar och pussar(?!)
men så kom jag på att han fyller facktiskt 13 snart... fyfan, ungen har blivit stor ! :(
men som sagt, 1 år kommer han alltid vara i mina ögon :P

oj herremin skapare vad jag skriver... och även bara en massa strunt...
ska väl gå och se film nu med min lillebror... "Little Nickey", man har ju sett den tusen ggr.. eller iaf två....

Kommentarer
Postat av: nina

Och Låtta kommer alltid vara typ 10 år.....

2008-01-07 @ 10:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0