törnrosa

jaa, nu har jag stigit upp, vaknade för ett tag sen..
somnade igår vid 17:30 sen vaknade jag vid 19:oo å då var jag vaken till ca
21:00-21:30, så har jag sovit tills nu : ) fyfan va skönt !!!
nu har man vänt tillbaks på dygnet litegrann, eller mkt grann, får se när man somnar ikväll då..
eller jag kanske somnar snart igen en sväng... vi seeeeer ju...
nu känns de värt att man vakade igår... för de var fan hemskt !
jobbigt som fan... jag minns inte att de var så jobbigt att vaka förr, börjar man bli gammal kanske?
hoppas de var sista gången jag behöver vända på dygnet så där...
nog för att man kan ställa klocka tidigt, men de är för svårt att stiga upp.. (till inget)
jajja, nu ska jag kolla tv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du min dagens outfit ? :)

2008-01-15 @ 07:00:49
URL: http://maaango.blogg.se
Postat av: Nina

jag gillar inte hennes dagens outfit.hahahaha,.gillar du min?mårrårråck?:D baaaaasskloof

2008-01-15 @ 11:01:00
Postat av: Morsan

Duktig piga:-) Kommer du/emma i dag elr prata du i nattifnattimössan igår?
Outfit...va fa--llera är det?

2008-01-15 @ 11:22:41
Postat av: nina

outfit är kläder,.,.,.

2008-01-15 @ 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0